4320 2600
 

Ledige stillinger

Økonomiansvarlig til succesfuld handelsvirksomhed i Glostrup

& Friends søger for Granzow A/S en dynamisk økonomiansvarlig. Den nuværende økonomiansvarlige har efter 31 år valgt at gå på velfortjent pension.

Med reference til den adm. direktør får du ansvaret for økonomifunktionen i Granzow A/S. 

Du får et tæt samarbejde med den adm. direktør og den øvrige ledergruppe, som du også bliver en del af.

Dine opgaver

  • Du udfærdiger valide og rettidige månedsrapporteringer
  • Regnskaber (IFRS16)
  • Forecast og er naturligvis en vigtig spiller i budgetarbejdet
  • Du deltager aktivt i at optimere og tilsikre effektive administrative-, regnskabs- og økonomiprocesser og analyser 
  • Der vil ligeledes også være opgaver som HR og IT

Du står for kontakten til bank, revisor, forsikring, udarbejder leasingkontrakter m.m. og er ansvarlig for den administrative daglige drift af virksomheden. Endelig har du det administrative HR-ansvar og er koordinator i forhold til ERP IT og ekstern support.  

Der vil være ca. 2-6 rejsedage om året til netværksmøder i koncernen.

Du bliver leder for en dygtig regnskabsassistent, som bidrager med den daglige bogføring.

Dine kompetencer

Måske sidder du i dag som bogholder, controller eller regnskabschef i en mindre virksomhed og er nu klar til et større og bredere ansvar.  Eller du kommer fra revision med praktisk regnskabserfaring og lyst til at komme på den anden side af bordet. 

Du har en relevant regnskabsmæssig baggrund og solid erfaring med hovedparten af ovennævnte arbejdsopgaver.  

Du har forretningsforståelse og et fagligt håndværk der sikrer det økonomiske overblik og aktivt bidrager til, at der løbende optimeres hvor det er muligt.

Du kan selvstændigt færdiggøre kvartals- og årsrapporter, skatteregnskab og du har et godt kendskab til moms, skat, feriepenge, styring af udlæg, løn m.m. 

Du har solid erfaring med ERP/økonomisystemer - eventuelt Microsoft Dynamics NAV, ser mulighederne med integration, digitalisering og er selvfølgelig også en rutineret Excel bruger.  

Dine faglige kompetencer er selvfølgelig vigtige. Det er dog i lige så høj grad din evne til selvstændigt at eksekvere dine opgaver til tiden samt din lyst til aktivt at bruge din økonomiske viden til at videreudvikle og optimere processer, lønsomhed, kundehåndtering og i sidste ende resultaterne, som der lægges vægt på.  

Som person

  • Har du et højt drive
  • Kan se muligheder med forandringer
  • Kan du strukturerer din hverdag under hensyntagen til de fastlagte dead-lines

Du tilbydes

Alsidige arbejdsopgaver og en central placering i ledergruppen med mulighed for at påvirke videre udvikling i Granzow A/S.  

Med Granzow A/S som din nye arbejdsgiver får du ansættelse i en solid og tryg virksomhed, hvor tillid og respekt er i højsædet. Hvor der lægges vægt på åbenhed og ”frihed under ansvar” samt gode muligheder for personlig udvikling.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Helle Bryde Lind, &Friends på telefon +45 3053 0678.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning - søg stillingen Her

Om virksomheden

Granzow A/S www.granzow.dk er grundlagt i år 1935, beskæftiger p.t. 34 medarbejdere, og er et helejet datterselskab af den svenske koncern Indutrade AB www.indutrade.com som er børsnoteret på Nasdaq Stockholm.

”Vores vision er at være blandt de førende leverandører inden for kompressor-, automatik-, vakuum- og pumpeteknologi, samt at være kendt for vores høje kompetence, kvalitet og værdi- skabende løsninger – der sikrer vores kunder høj driftssikkerhed og god økonomi”.

”Vores forretningsmission er at bidrage til rentabel vækst for vore kunder, leverandører og samarbejdspartnere ved at tilbyde effektive løsninger af høj kvalitet, således at det skaber værdi for vore interessenter”.

Kontakt os og hør mere

SEND EN BESKED

Leverandører: